امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

مردای کوچیکم

1398/5/10 23:54
نویسنده : مامان پسملی
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم.گل پسرای مامان عاشقتونم.طاها گلی مامان ، ماشاالله بزرگ شدی شروع به حرف زدن کردی. کلماتی که میگی:دادا=داداش ،ماما،بابا، عزی=عزیز،نه،بی بی=پی پی،جیش،آخش، آهان،آبع=آب،عمه=عمه و عمو،به به،نی نی،آقا،دودو،جوجو.دو=ترکی پاشو،آچ=ترکی باز کن(ما باهات فارسی حرف میزنیم تو این کلماتو ترکی میگی.قربون شیرین زبونیات بشم من😁😙😙😙)وقتی یه نخ میبینی رو لباست میگی جوجو جوجو.امیرمهدی جونم هم که برا خودش مردی شده ماشاالله. کلاس دوم رو با رتبه خیلی خوب تموم کردی و الان میری کلاس فوتبال. برا شنا هم ثبت نامت کردیم ولی مربی جلسه دوم به عمه افسانه گفت نیارینش کلاس خیلی ترسو هستش بزارین یه کم بزرگ شه بعد(مثل خودمی😄😘)البته بعد جلسه اول خودت گفتی نمیخوام برم ولی ما تشویق کردیم که جایزه میخریم و اینا،که راضی شدی و بعد تشخیص مربی گریه میکردی که میخوام برم کلاس که به زور راضیت کردم.ترم ۳ چرتکه هم شروع شده از هفته بعد(البته به اصرار من)باید بری کلاس.فکر کنم ۵ اردیبهشت بود که یه تولد برا دوتاتون گرفتیم تا بتونیم همکلاسیهاتم دعوت کنیم که کلی بهتون خوش گذشت.قربون مردای کوچیکم بشم.من به امید شماها زندم

پسندها (3)

نظرات (2)

نرگسنرگس
11 مرداد 98 1:28
ما رو دنبال کنید لطفا.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 شهریور 98 11:00
خداحفظشون کنه ان شاءالله❤🌷❤🌷❤
مامان پسملی
پاسخ
ممنونم.خدا عزیزای شما رو هم حفظ کنه😍