امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 18 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

عذاب وجدان مامانی

1390/8/15 13:50
نویسنده : مامان پسملی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عزیز دلم - اینو همیشه یادت باشه که مامانی عاشقانه دوست داره

 

 

امیرمهدی جان خیلی شرمندم پسرم که مجبور شدم درست روزی که تازه ۳۳روزه

 

بودی برم اداره- امیدوارم مامانی رو به خاطر اینکار ببخشی- فدات بشم الهی اگه

 

مجبور نبودم تا ۶ ماه میموندم پیشت- شنبه ها خیلی سختمه وقتی ازت جدا میشم

 

مخصوصا هفته پیش که چهارشنبه رو مرخصی گرفته بودم ۳ روز پیشت بودم

 

شنبه صبح وقتی بابایی میخو است ببرتت بالا تا تحویل عزیز گلی بده گریه کردم

 

کلی بوست کردم- تو اداره خیلی دلم برات تنگ میشه پسمل گلم- روزی چندبار

 

 فیلم و عکساتو از گوشیم نگاه میکنم و لحظه شماری میکنم که برگردم پیشت عزیزم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)