امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

پسرای خوشگلم

1400/1/26 18:34
نویسنده : مامان پسملی
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت پسرای گلم.خیلی تنبلی میکنم بیام مطلب بزارم،امیدوارم مامانتونو ببخشیناول بگم که هنوزم دنیا با کرونا دست و پنجه نرم میکنه و ما همچنان می ترسیم و رعایت می کنیم و همش از خدا میخوایم که به هم رحم کنه.بیشتر از همه نگران این هستم که خدای نکرده شما بگیرین و یا یه وقت اتفاق بدی برا ما بیفته و خدای نکرده شما تنها بمونین ولی میدونم خدا بزرگه.امیرمهدی گلم مشغول درس خوندن به صورت مجازی هستی البته بعضی وقتها هم سر درس و مشقت دعوامون میشه که اونم طبیعیه.دلم به حالتون خیلی میسوزه چون کرونای لعنتی نمیزار به تفریحتون برسیم و پارک و گردش درست و حسابی ببریم ولی همینکه سالمین و کل فامیل سالمه جای شکرش باقیه.طاهای گلم هم باز شیطونی و شیرین زبونی و دلبری میکنی که بعضی وقتها با داداشی بهت میگیم تو بزرگ نشو و همینجوری کوچولو و شیرین بمون تو هم میگی نه بعضی وقتها میگم کاش میشد زمان رو نگه داشت تا تو کوچولو بمونی و برامون دلبری کنی.یکی از کارات اینکه همش میگی شیر بده آب بده یه نفر بیکار میخواد فقط برا این کارتکه انصافا داداشی جورتو میکشه اکثر وقتا. از جریان خوابت بگم که چجوری منو بدخواب میکنی.از شهریور که اومدین خونه آبشناسان اتاقهای شما رو جدا کردین که خیلی بهونه میگرفتی و باید اول تو رو میخوابوندم بعد میرفتم اتاقتم که چند ماه بعد تصمیم گرفتم که دیگه اینکارو نکنم تا عادت کنی دوسه شبی یکم گریه کردی تا بالاخره مثلا عادت کردی ولی بعد چند شب دیدم جاتو خیس کردی خیلی ناراحت شدم گفتم حتما ترسیدی دیگه دلم نیومد الان باز چند ماهه که اول باید پیشت بخوابم تا ساعت 1 یا 2 یا دیرتر بشه بعدش اگه خوابم هم برده باشه بیدار میشم میرم اتاقم که اکثرا خوابم میپره که این اولین مرحله بدخوابیم هست بعدش اکثرا ساعت 6 یا 4 بیدار میشی و میای پیش ما میخوابی یا هم جدیدا گریه میکنی که من باید برم بیارمت اتاقم بعضی شبا اونقد جام تنگ میشه که بعدش من میرم تخت تو میخوابم خلاصه هر شب داستانی داره برا خودش.چندباریم همون مرحله اول خوابم برده موندم تخت تو دو تایی تو اون تخت کوچولو خوابیدیم.بیشتر از 6 ماه شعر یه توپ دارم رو میخونی البته نه زیاد کامل و شعر ترکی به قول خودت چچل چچل روو اما از شیرین زبونیهات بگم:
خوایش:خواهش.سلام به هیمگی:همگی.عمممین آماسین:الرین آغریماسین.بسمامسیت:اسمارتیز.توفو یا سوفو:پفک.زگزال:یخچال.زوزه:جوجه.جوله:گوله

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 00 22:02
خدا حفظشون کنه انشاالله کرونا هم تموم میشه زیاد نگران نباشید بسپار به خدا