امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

بوس بوسی پسملی

1391/2/11 13:47
نویسنده : مامان پسملی
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم جیگرم الهی مامان فدای اون لپهای خوشگلت بشه

قربونت برم عزیزم امیر مهدی جان چند روزی هست که بوس

کردن یاد گرفتی فدات بشم نمیدونی وقتی بوسم میکنی چه

کیفی میکنم انگار همه دنیارو بهم میدن خودشم از اون بوسای

 آبدار و صدادار

چند روز پیش نشسته بودی با اسباب بازیهات بازی میکردی منم

باهات حرف میزدم یهو با اون دوستای کوچولوت صورتم گرفتی و

کشیدی طرف خودت و بوس کردم وای مامانی نمیدونی چه حالی

 بهم دست داد. دیروز عصرم نشسته بودی تو  رورورکت منم   زیاد

بهت نزدیک نمیشدم آخه سرما خورده بودم بعد دیدم با ذوق و خنده

 خودشم یه وری داری میای پیشم وقتی رسدی بهم دو سه بار هر

 دوتا لپمو بوس کردی.الهی فدای بوس کردنت برم الان که دارم تعریف

 میکنم از ذوق گریم گرفته جیگر طلای مامان.

دیروز عصر با ال آی بردیمتون پارک واسه همین خسته بودی و

 شب نزدیکای ساعت خوابیدی درحالی که زودتر از ۱۳۰/۱۱ یا ۱۲ 

حتی۳۰/۱۲ هم نمی خوابیُ واسه همین امروز صبح زود بیدار شده

بودی پشت سرم گریه کردی اعصابم ریخت بهم و گریم گرفت الانم

 یادم میوفته چشام پر اشک میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)