امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

داغونم پسرم داااااااغون

1391/5/22 11:48
نویسنده : مامان پسملی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم الهی مامان فدای اون قدوبالات بشه عزیز دلم

 

هفته پیش به خاطر پات تو یک روز  بردیمت پیش ۳ تا متخصص

ارتوپدی صراف زاده از رو عکسگفت نازک نی پای چپت ۲ میلیمتر

 کوتاهتره و گفت خودش خوب میشه ولی باید تحت کنترل باشی

ولی چاره ساز گفت باید زیر نصف کفشت نیم سانت یه چیز تقریبا

سفت بچسبونیم کریمی هم گفت باید کفش طبی بگیریم

دیروز هم بردیمت پیش میرزاطلوعی اونم گفت باید تحت کنترل

باشی و تا ۵-۶ سالگی کفش طبی بپوشی ما هم دیروز برات

کفش طبی گرفتی ولی شب وقتی پوشیدی خیلی اذیت شدی

و با اونا به زور میتونستی سرپا وایسی آخه یه کم سنگین و کت

و کلفتن واسه همین من و بابایی خیلی ناراحت شدیم و دلم گرفت

ازیه طرف خدارو شکر میکنم که مشکلی تو استخونهای پات نداری

از طرفی هم نمیتونم اذیت شدنت رو تحمل کنم - با بابایی امروز

میخوایم بریم با دکترت مشورت کنیم اگه اجازه داد همون کاری رو

میکنیم که چاره ساز گفت

داغوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)