امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 8 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

روز خوشحالی وافر من و بابایی

1389/12/18 15:27
نویسنده : مامان پسملی
143 بازدید
اشتراک گذاری

دکترم( سلطانی) گفته بود برا تعیین جنسیت باید هفته ۱۴ به

 بعد برم وبهم گفته بود ۱۱ بهمن (روز چهارشنبه) برم پیشش منم

 فقط برا اون روز لحظه شماری می کردم همیشه از خدا میخواستم

اول نی نیم سالم باشه و اگه صلاح بدونه صاحب یه

پسملی خوشگل بشم چون میدونستم مامانم هم خیلی

خوشحال میشه- خلاصه عزیزدلم فدات بشم من و بابایی نتونستیم

 تا اون روز صبر کنیم تصمیم گرفتیم شنبه درست آخرین روز هفته۱۴

 بریم  سونو  برا  همین  زنگ زدم  به منشی  دکترم هر کاری کردم

 وقت نداد ما هم رفتیم پیش یه دکتر دیگه(خلیلی) که اونم بعد سونو

 گفت نی نی پشتشو کرده و نمیشه تشخیص داد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو  گفت  برم

سونوی بیرون پیش دکتر یکانی- بالاخره رفتیم سونو  و  بعد از کلی

 ور رفتن دکتر یواشکی گفت نی نی پسره داشتم از خوشحالی

بال  در   می آوردم برگشتم سالن پیش بابایی به شوخی بهش

 گفتم دخمل و اونم گفت مگه چه اشکالی داره بعد زود خندیدم و

 گفتم پسمله اونم کلی خوشحال شد و ذوق کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)