امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

دلتنگی امیر مهدی جانم

1391/7/16 14:11
نویسنده : مامان پسملی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل و گلاب مامان،عزیز دلم چهارشنبه هفته پیش عزیز

 

 گلی به گوشیم زنگ زد و گفت امیرمهدی گوشی و کنترل رو میزاره 

رو گوشش  و هی به طرف من می گیره و ماما ماما میگه بعد من

 باهات صحبت کردم تو هم با دقت گوش میکردی فقط بعضی وقتا

 صدای نفسهای خوش آهنگت میومد بهت گفتم سلام پسرم گریه

 نکنی ها مامانی زود میاد پیشت و کلی حرفهای دیگه یکبار هم چند

 روز قبل اون کلی گریه کرده بودی(الهی مامانی فدات بشه)و ماما

ماما میگفتی(به گفته عزیز)باهات صحبت کردم و تو فقط گوش میکردی

 وقتی عزیز گوشی رو ازت گرفت گریه کردی دوباره گوشی رو گرفتی

و به حرفهام گوش کردی و موقع گرفتن گوشی باز گریه و دوباره باهات

حرف زدم دلم داشت تیکه پاره میشد دلم برات خیلی تنگ شده بود

بالاخره باهات خداحافظی کردم و نیم ساعت بعد زنگ زدم به عزیز

و گفت آروم شدی به عزیز گفتم اگه باز گریه کرد حتما بهم بگو تا 

بیام خونه بعد از یک ساعت دوباره زنگ زدم خوابیده بودی خیالم

یه خورده راحت شد و الان دلتنگت بودم جیگر طلام

قند عسلم  خنده های شیرنت قشنگ ترین آهنگ زندگیم

و  نفسهات بهترین آهنگ زندگیم هستن

عاششششششششششششششششقتم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)