امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

عکس های پسملی

1392/2/15 9:04
نویسنده : مامان پسملی
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم پسمل گلم این عکساتو تو وبلاگ قبلی گذاشته بودم که هر کاری کردم باز نشدن مجبور شدم دوباره آپلود کنم

مسافرت خرداد 91

 مسافرت خرداد 91مسافرت خرداد91(باغ گلها،اصفهان)

مسافرت خرداد 91 (باغ گلها،اصفهان)

مسافرت خرداد 91مسافرت خرداد91(جمکران)

مسافرت خرداد 91مسافرت خرداد 91

 

تابستان 91باغ آقاجون

تابستان 91باغ آقاجون

تابستان 91باغ آقاجون

تابستان 91باغ آقاجون

تابستان 91باغ آقاجون

 

امیرمهدی و آیسو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asal
14 خرداد 92 21:17
سلام وبتون عالیه من 12 سالمه تورو خدا وب منم بیا و نظر بده تورو خدا لینکم کن و بیا و بم بگو لینکم کردی منم تورو بگم و از خجالتت درامhttp://asaljam.mihanblog.com
نیر
18 خرداد 92 15:07
وای عکسها عالی بودنند ماشالله به گل پسرت خیلی نازه خیلی با نمکه خدا حفطش کنه راستی نظری که تو وبم گذاسته بودی اشتباهی حذف کردم یه بار دیگه نظر بذارین ببخشیددددد
آیدین و مامانیش
19 خرداد 92 19:09
وییییییییییییی دوس دارم بخورمت بس که ناز و تو دل برویی
مامان خانوم نمی گی عسک این هلو رو میزارم این جا مردم احساساتی می شن نمی توننن خودشونو کنترل کنن باید چی کار کنن
من الان باید مانیتورو بووووووووس کنم؟