امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

تولد تولد تولدت مبارک

1393/5/25 10:14
نویسنده : مامان پسملی
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ني ني شكلك

 

ني ني شكلك

 

سلام عزیز دل مامان سلام قندعسل مامان تولد 3 سالگیت مبارک انشاالله 300 ساله شی عزیز دلم 3 سال پیش تقریبا همین موقعها بود که به دنیا اومدی و من  مادر و بابایی پدر شد . من غرق عشق شدم و خودمو خوشبخت ترین فرد دنیا حس کردم و خدارو شکر کردم. اولین لحظه ای که خانم پرستار تو رو بهم نشون داد هیچوقت فراموش نمیکنم بعد از

اینکه بوسیدمت اولین سوالی که از دکتر پرسیدم این بود که :آقای دکتر خیلی کوچولو نیست؟اونم جواب داد:نه خوبه و خیالم راحت شد قبل از اینکه ببینمت وقتی فهمیدم به دنیا اومدی همش نگران بودم که چرا صدای گریت نمیاد و هی میگفتم چرا گریه نمی کنه، خلاصه اون روز بهترین روز زندگیم بود و من داشتم بهترین حس دنیا رو تجربه می کردم. الهی مامان قربونت بشه الان زنگ زدم به عزیز گلی تا صدای قشنگتو بشنوم ولی دلم نیومد گفتم گریه میکنی ،دیروز عزیز راحله خونمون بود و کادوی تولدتو(50000 تومان) داد. نمیدونم چرا از خوشحالی همش نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم از خدای متعال برات سلامتی و سربلندی میخوام بیشتر از هر چیزی برات از خدا میخوام همیشه سالم و صالح باشی و همیشه از خدا میخوام حس مادر شدنو برای همه زنهای دنیا قسمت کنه.خیلی دوست دارم پسرم

عکس اولین روز به دنیا اومدنت تو بیمارستان

 

عاشق این طرز خوابتم

و قربون از ته دل خندیدنت

الهی مامان فدات بشه که هزار ماشاالله اینقدر شیرینی

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

mahtab
25 مرداد 93 15:21
سلام تولد گل پسرتون مبارک دقیقا یک سال از پسر من بزرگتره پسرتون
مامان خانم
4 شهریور 93 16:47
سلام عزیزم مبارک باشه با یه کم تاخیر. چند وقتی نبودم دلم شورتون رو زد. خوبید همگی ان شالله