امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

عزیزای دل مامان

1395/11/18 15:12
نویسنده : مامان پسملی
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم. الهی فدای هر دوتاتون بشم.چند هفته پیش رفته بودم مدرسه خانم ابراهیمی ازت خیلی تعریف میکرد میگفت خیلی پیشرفت کردی وپسر خیلی خوب و مسئولیت پذیری هستی و تا وقتی یه چیزی رو یاد نگرفتی همش پیگیرش هستی. خدارو شکر که اینقدر پسر فهمیده ای هستی و خیلی خونگرم و مهربونی عزیز دلم.برا معلمت هم یه شال کادو گرفته بودیم که خودت داده بودی بهشون اونم کلی از کادو تعریف و تشکر کرد و حالا از جوجه کوچولوم بگم که همش در تکاپو و حرکت هستش شکر خدا. لحظه شماری میکنم تا جوجمو تو بغل بگیرم و همش بوسه بارانش کنم و امیرمهدی هم از تنهایی در بیاد و یه داداش و دوست خوب نصیبش بشه انشاالله. هفته پیش رفتم پیش دکتر مدینه ای گفت تاریخ سزارین میفته 7 یا 8 اردیبهش به امید خدا. خدا این لحظه های شیرینو قسمت همه زنهای دنیا بکنه

پسندها (1)

نظرات (0)