امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

عزیزای دلم

1396/7/5 0:37
نویسنده : مامان پسملی
197 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای مامان.فدای دوتان بشم.امیرمهدی جونم الان ۴ روز که میری مدرسه.قربونت بشم امسال سال حساسی هستش امیدوارم که درساتو خوب بخونی و موفق بشی.طاها جونم فکر کنم از اوایل ۴ ماهگی دیگه میتونی وسایل رو با دستات بگیری و از اوایل ۵ ماهگی میتونی خودت برگردی و چهاردست و پا بشی آی فدای خنده هات بشه مامان.داداشی خیلی دوست داره تازه از مدرسه میرسه همین که کیفش و انداخت زمین زود میاد پیش تو و بوست میکنه و باهات حرف میزنهطاها جونم ۳۹ روزه دیگه باید برم ادارهخیلی دلم میگیره وقتی فکر میکنم که باید تو رو بذارم و برم .از یه طرفم نگران شیر خوردنت هستم تا ۳ ماه روزی یکی دوبار شیرخشک میخوردی بعد اون هر کاری میکنیم نمیخوری.نمیدونم چطورب تا ظهر با غذای کمکی میخوای بمونی شیرخشک رو حتی با قاشق هم به زور میخوری🙁خدا خودش رحم کنه . امیرمهدی جونم اسم معلمت خانم کریمی و اسم مدرست هم سرآمد هستش
پسندها (1)

نظرات (1)

4.488074
10 مهر 96 8:29
5/970838----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است ----6/018487