امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

و باز هم نگرانی مامان و بابا

1391/5/4 9:08
نویسنده : مامان پسملی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان- الهی دورت بگردم -عزیز دلم بازم نگرانتیم

 

اینبار میدونی برا چی؟برا اینکه یکم پای چپت رو کج میزاری زمین

امیرمهدی پسرم خیلی دلم گرفته ۲ روز همش سر نماز یا بعضی

وقتا وقتی تو خوابیدی بالاسرت گریه میکنم و دعا میکنم که امروز که

میخوایم ببریمت دکتر به امید خدا بگه چیزیت نیست از خدا همیشه

فقط سلامتی تو رو خواستم همش از خدا خواهش میکنم که تو

 همیشه سالم باشی- عزیز دلم تو هم با اون دل کوچیکت از خدا

بخواه که امروزعصر شاد به خونه برگردیم-امیرمهدی من اصلا نمیتونم

تحمل کنم که تو عذاب بکشی

رونوشت برا خدا: خدا جون خواهش میکنم ازت منو با مریضی بچم

امتحان نکن خواهش میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)