امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

آفرین گل پسر جیگر مامان

1392/6/23 9:03
نویسنده : مامان پسملی
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی الهی من دورت بگردم از پنجشنبه هفته پیش به طوری جدی پروژه از پوشک گرفتنتو شروع کردم و شکر خدا میشه گفت تا امروز موفق بودم ممنون مامانی که زیاد اذیتم نکری البته قبلنا هم دو سه بار امتحان کردم  ولی موفق نشدم الان خیلی خوشحالم که داری یاد میگیری راستی بعد از پی پی کردن باهاش بابای میکردی و میگفتی بیل(با فتحه)یعنی میخوام بغلش کنمنیشخند آی مامانی فدات شه .اگه یکم هم از شلوغیهات کم کنی niniweblog.comniniweblog.comخیلی بهتر میشه بعضی وقتا وقتی به سر و وضع خونه نگاه میکنم واقعا حالم میگیرهخمیازه آخه اگه بدونی به خاطر تو خونه به چه و ضعیتی میفته به خاطر اینکه نری بالا اپن مبل جلوی اپن رو کشیدم یکم وسطتر تازه برا اینکه از پشت همون مبل نری پیش آباژور (چون برگاش خیلی تیز خطرناک)همون مبل رو کج گذاشتیم یه مبل رو همون گذاشتیم جلو بوفه چون با پشتت هی میزدی بهش میترسیدم خدایی نکرده شیشه بشکنه و طوریت شه یه مبل هم گذاشتیم جلو تلویزیون تا هی خاموشش نکنی البته دکمه های بغلشم قفل کودک زدیممژهچشمکحالا خودت تصور کن خونه به چه وضعی درمیادآخ البته همه اینا فدای یه تار موی قند عسلم

پسندها (1)

نظرات (0)