امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

دل نوشته

1392/6/24 12:46
نویسنده : مامان پسملی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرطلای مامان،صبح احساس کردم قلبم از جا کنده شد وقتی بابایی تو رو به عزیز داد از خوب بیدار شدی و گریه کردی طوری مامان و حبه میگفتی که صدات تا پایین میومد چشام پر از اشک شد niniweblog.comدلم گرفت ولی چیکار کنم مامانی باید برم سرکار- انشاالله بزرگ شدی جبران میکنم جیگرم

یادم نیست این شیطونیتو قبلا گفتم یا نه-از سه چهار ماه پیش هروقت میخوای خودتو برام لوس کنی یا میخوای کاری رو برات انجام بدم بهم میگی ماما قه قه و یا مامانی به بابایی هم بعضی وقتا میگی حبه قه قه -الهی مامان فدای زرنگیهات بشهماچ 

مامانی هر کاری میکنم نمیتونم از پوشک بگیرمتناراحتجمعه در عرض ٢ ساعت ٤ بار جیش کردی شلوارتگریه

راستی تولدت مبارک جیگرم البته با عرض شرمندگی با ٤ روز تاخیر-جمعه تولدت بود و بابایی برات یه کیک خریده بود که عکس هاپو روش بود تولدتو ٣ نفری جشن گرفتیمنیشخند

تعدادی از کلماتی که میگی

باده=باشه(انقدر بانمک میگی که میخوام بخورمت)

باغور=باقر

فایره=فائزه

وایدا=وایسا

دیگه=دیگه

لالا=لالا

بورو=برو

قیبقا=پارک(نمیدونم چه شباهتی تو این ٢ تا کلمه نهفته هست که فقط تو کشف کردی{#emotions_dlg.e28})

و خیلی کلمات دیگه

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فاطمه کوچولو
5 شهریور 92 23:32
عزیزم. قربون حرف زدنش برم. خدا حفظش کنه گلم تولد کوچولوی عزیزت هم مبارک باشه. مواظب خودت و کوچولوت باش
مامان فاطمه کوچولو
9 مهر 92 12:28
سلام عزیزم. پسر گلت خوبه؟ من نیمه ی دوم شهریور کلا مسافرت بودیم و مهر هم درگیر دانشگاه و انتخاب واحد و ... ببخشید عزیزم که با تاخیر اومدم. از کم سعادتیم بوده . ماشالله بر پسر نازنینت امیر مهدی. پس بالاخره این کار سخت از پوشک گرفتن رو شروع کردی. موفق باشی مامن خانم. آفرین امیر مهدی که مامانیش رو زیاد اذیت نکرده روی ماه امیرمهدی گل رو جای من ببوس
مامان فاطمه کوچولو
16 مهر 92 21:47
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . عزیزم روزت مبارک
مامان فاطمه کوچولو
20 مهر 92 14:12
_____$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست عزیز.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~..........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$ چند تا پست رو با هم زدم. خوشحااا میشم توی کلبه کوچک دخترم ببینمت کم پیدایی مامانی