امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

اولين روز حس كردنت

1390/1/21 14:56
نویسنده : مامان پسملی
100 بازدید
اشتراک گذاری

پیشی مامانniniweblog.com روز چهارشنبه ۱۰/۱/۹۰ نزديكاي ساعت

 ۳۰/۱۱ براي اولين بار حركت كردنتو حس كردم نميدوني چه

حالي بهم دست داد خيلي خوشحال شدم و از يك طرفم خيالم

راحت شدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے آخه جوجوي ماماني بعضي وقتا نگران مي شدم

 Emoticonچون اصلا تكون نميخوردي و يا من حس نمي كردم بعضي

 وقتا هم سوالاي ديگرون كه ميپرسيدن ني نيت تكون ميخوره يا نه

 بيشتر نگرانم مي كرد حتي يكبار به خاطر همين موضوع  ۲۸/۱۲/۸۹

 رفتم پيش دكتر و صداي قلبتو شنيدم حتي دوباره جنسيتتو هم گفت

 و دكترم تعجب كرد كه زود رفته بودم پيشش

 آخه بايد ۱۱/۱/۹۰ مي رفتم و برام آزمايش سندروم داون نوشت كه

 خدارو شكر جوابش عالي بودشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)