امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

پسمل ورزشكار خودم

1390/2/12 17:18
نویسنده : مامان پسملی
109 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهي فداي قند عسلم بشم عزيز دلم من و بابايي خيليييييييي

 دوست داريم و دلمون ميخواد زود بياي پيشمون  الان كه اين

پستو مينويسم ۲۳ هفته و ۲ روزه هستي. عزيزكم ۲۸ فروردين

 وقت دكترمون بود اول با دستگاه صداي قلب كوچولوتو شنيدم

 كه تندتند مي گفت تاپ تاپ و من مثل هميشه خوشحال شدم

 و خيالم راحت شد كه سالمي بعد كه با سونو  نگاه كرد گفت

پسملت ورزشكارگفت درست به حالتي وايستادي كه انگار داري

 سجده ميكني و من براي اولين بار سرت و بدنت و حتي پاهاتو

به طور كامل ديدم فقط دستاتو نديدم نميدونم كجا قايمشون كرده

 بودي نميدوني با ديدنت چه ذوقي كردم- تو دوردونه خودمي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)