امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

عزیز دلم

1393/4/14 14:12
نویسنده : مامان پسملی
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم الهی قربون چشات بشم چند وقت درگیر درس و امتحانم وقت نمی کنم زیاد بهت برسم امیدوارم وقتی بزرگ شدی درکم کنی و مامانی رو ببخشی.مامانی خیلییییییییی شیرین زبون و شیطون بلا شدی هزار ماشاالله به گل پسرم . شعر یه توپ دارم قل قلی،اتل متل و تاب تاب عباسی روو بلدی بخونی و تا 7 هم بلدی بشماری

تاب تاب از زبان پسملی

تاب تاب عباسی   خدا ممو نندازی     اگه بندازی    مامانی بغل بندازی    بابایی بغل بندازی

یک-دو-سه-تاتار-پنج(با کسره)-شش-هفت-دو-سه و...

تقریبا همه کلماتو بلدی بگی و جملات 3 کلمه ای و حتی بیشتر هم بلدی میشه گفت کامل حرف میزنی -هم میتونی فارسی حرف بزنی و هم ترکی بعضی وقتها با یک نفر که حرف میزنی و به فارسی یه چیزی میگی و احساس میکنی که نفهمید یکبار هم به ترکی میگی و یا بالعکس

نمی دونم فقط چرا به نمی کنم میگی نمیتخniniweblog.comniniweblog.com

بعضی از کلماتی که هنوز کامل بلد نیستی تلفظ کنی ولی خیلی شیرین میگی:

بشاق=بشقاب

خداسیف=خداحافظ

ماکاماکا=ماکارونی

مثتله اونه=مثل اونه

خوشتنیف=خوشمزه

مسگگ=مسجد

استتیف=اسباب بازی

قبلنا به صبر کن میگفتی صب بوخ الان بلدی درست بگی ولی چون می دونی من از صب بوخ گفتنت خیلی خوشم میاد بعضی وقتها با شیطونی نگام میکنی و اونطوری تلفظ میکنی(آی مامانی قربونت بشه)

وقتی بابایی یا عزیز یا هر کس دیگه ای به شوخی منو میزنه اول میای بوسم میکنی بعد صورتتو میاری تا من بوست کنمniniweblog.com بعد همچنین حمله ای به طرف مقابل میکنی که من دلم غش میره(فدات بشم که حامی مامانی)

تازگیها بعضی وقتا بهم میگی می می ماما(شیطون بلا)niniweblog.com

راستی باالاخره پی پی کردن رو هم به طور کامل یاد گرفتی و دیگه تو شورتت پی پی نمیکنی

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان خانم
4 شهریور 93 16:48
ای جااااانم