امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

دلم برا وبلاگت لک زده بود

1395/9/24 15:25
نویسنده : مامان پسملی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.خیلی شرمندم بیشتر از 1 سال که به وبلاگت سر نزدمخجالتفدای پسر مهربونم بشم نمیدونی مامان چقدررررر عاشقته.روز به روز بهت وابسته تر میشم.الان دیگه واسه خودت مردی شدی میری کلاس آمادگی خیلی حرف گوش کن شدی ماشاالله شلوغیهات خیلی کمتر شده.اسم خانم معلمتن خانم ابراهیمی هستش یه خانم مهربون که تو هم خیلی دوسش داری البته اونم تو رو خیلی دوست داره بهت میگه شیرین شکربوسبچه ها هم از اون یادگرفتن ،اوایل تو هم عصبانی میشدی به خاطر این حرف که برات توضیح دادم که حرف بدی نیستمحبت

ولی شکر خدا به درس و مشق علاقه داری انشاالله تا آخر اینجور باشه و بتونی یه پزشک حاذق بشی. راستی یه خبر خوب برات دارم بعد 4 ماه صاحب یه داداش میشی انشااللهخجالتمیدونم خیلی خوشحال میشی چون همش میگی برام داداش بخرین من تنهایی حوصلم سر میره اون روز حتی بخاطرش گریه کردی،الهی مامان قربون اشکهات بشه،منم میگم هر وقت پول زیادی داشتیم میخریم.اون روز میگفتی منو از کدوم مغازه خریدین منم گفتم از بیمارستان خریدیم گفتی از کدوم،گفتم آذربایجان.فدای پسر گلم بششششششممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)