امیرمهدی جانامیرمهدی جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 7 سال و 18 روز سن داره

عزیزای دل مامانی و بابایی

دلتنگی بابایی

1390/2/14 15:21
نویسنده : مامان پسملی
146 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بره مامان فدات بشم خیلی دوست دارم عزیزمniniweblog.comقند

 

 عسل مامانی روز چهارشنبه (۲۸/۲/۹۰) رفتیم پیش دکتر بابایی

 

میگفت دلم براگل پسرم تنگیده و باید بیام تو و تو سونو ببینمش

 

  واسه همین با هم رفتیم تو و تو سونو نگات  کردیم  عزیزم

 

دکتر پاهاتو و حتی انگشتای کوچولوتونشونمون داد و ما کلی ذوق

 

 کردیم بعد جنسیتتو پرسیدیم تا دیگه مطمنن شیم و بتونیم با خیال

 

 راحت خریداتو شروع کنیم دکتر اول که نگا کرد گفت پاهای کوچولوتو

 

 جمع   کردی  و خوب  مشخص نیست   بعد گفت  مثل اینکه دخمله

 

niniweblog.com من و بابایی  هم یه لحظه شوکه شدیم و هیچی نگفتیم بعد

 

دکتر کمی شکممو  تکون داد و تو پاهاتو باز کردی و بعد گفت مطمئنا

 

 پسملیniniweblog.com راجع به وزنتم گفت طبیعیه و من باز خدارو شکرکردم

 

 بعد هم برام آزمایش قند خون وسونوی کامل نوشت.

 

راستی پس فردا میری تو ۷ ماه عزیز دلم.هورااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)